Recenze na nové puzzle s dětmi z celého světa, s vlajkami, národními kroji a ještě podle anglické abecedy - to je naše další novinka od eeboo.
A co to přináší nám dospělým? Různé typy puzzle jsou oblíbenou hračkou a vypadají jednoduše. Jediné, co se musí udělat, je poskládat dílky dohromady, aby vznikl celek. I přes svou zdánlivou jednoduchost jsou však puzzle fantastickým nástrojem učení, který učí děti i dospělé mnoha dovednostem.
V dnešním světě je těžké udržet si klidnou mysl a dobrou náladu. Tak co třeba vyzkoušet malé kousky puzzle pro dobrou náladu?
Děti nám zůstaly doma, na chvíli to nevypadá, a ještě k tomu se snažíme omezit pohyb venku. Co se potom dá s dětmi v takovéto situaci kromě učení dělat? Řádí, lítají po celém bytě a není s nimi téměř k vydržení.
Pokud se chystáte vytvořit dětský koutek ve vaší firmě, je zde několik věcí, které je třeba mít na paměti a určitě je neopomíjet. Tyto tipy mohou pomoci i rodičům, kteří se o koutek ve své domácnosti snaží.
Další recenze na toto skvělé pexeso, tentokrát z Blogu Zrzky.
Těší se vaše děti na Mikuláše, nebo mají jeho svátek spojený spíše se strašidelnými čerty? Připravili jsme pro vás mikulášskou inspiraci, díky které se bude na 5. prosinec těšit celá vaše rodina – a navíc se obejdete bez zbytečného strašení.
Jak nejlépe docílíte toho, aby vaše děti smýšlely ekologicky po celý život? Veďte je k tomu vlastním příkladem už od dětství. Nejen na Den Země si s nimi povídejte o tom, co je důležité pro jejich zdraví i pro naši planetu – a především jim vše názorně ukazujte v praxi.
Senzitivní období je období, kdy děti vyhledávají nějaké činnosti a jsou jimi fascinovány. Toto období mimo jiné pojmenovala i Marie Montessori, která je u dětí odpozorovala.
Přemýšleli jste někdy nad tím, co všechno stojí za zdravým vývojem dítěte? V první řadě je to určitě pohyb. Opomíjen by neměl být ani rozvoj smyslů a emocí.
Puzzle není jen pro děti, je to skvělá zábava i pro dospělé.
Italská lékařka a pedagožka Maria Montessori byla průkopnicí přirozeného vzdělávání v souladu s individuálními zájmy a potřebami dětí.