Obchodní podmínky

1) Podmínky a způsob objednávání:


Objednáním zboží přistupuje zákazník na velkoobchodní dodací a platební podmínky dodavatele. Pro udělení slevy je nutné nakupovat zboží pouze za účelem dalšího prodeje. Dodavatel si může vyžádat podklady pro ověření existence provozovny odběratele a jejího zaměření (zejména IČ/DIČ, název firmy a webové stránky, zaměření na hračky).

  • Ve velkoobchodní sekci je možné objednat zboží z celé velkoobchodní nabídky dohromady v jedné objednávce a lze i jeden kus od každé položky.
  • Velkoobchodní nabídka je pro kamenné prodejny a e-shopy a jejich koncové zákazníky. Není určena pro další velkoobchody, pro prodeje na e-Bay, Amazon, Facebook a další formy partnerského prodeje.
  • Jedinou podmínkou je učinit objednávku v minimální výši 4000 Kč bez DPH a poštovného.
  • Ceny ve velkoobchodní sekci jsou uvedeny již po velkoobchodní slevě, tedy jako koncové nákupní pro Vás, a jsou uvedeny s DPH i bez DPH.
  • Ve velkoobchodu jsou uvedeny i doporučené maloobchodní prodejní ceny
    • Jednoduché reklamace a kvalitní servis
    • Doprava v ČR je 120 vč. DPH

 

2) Dodací lhůta, doprava a způsob platby:

  • Balné je při nákupu v této sekci zdarma vždy. V případě rozměrných a těžkých položek bude dopravné individuálně. O výši dopravy vás budeme informovat.
  • Zboží je možné platit na dobírku nebo předem na náš účet. V případě nepřevzetí dobírky bude vystavena faktura na úhradu škody na dopravné a balné.
  • Po odeslání objednávky je zboží expedováno nejpozději do 2 pracovních dnů. O předání zásilky dopravci informujeme zákazníka e-mailem.

3) Reklamace

Reklamace zjevných vad, druhu a množství, zjištěných kupujícím při kontrole zboží, je kupující povinen oznámit prodávajícímu písemně a neodkladně. Reklamace prodávající přijímá nejpozději do 72 hodin po převzetí zásilky. Parametry, které jsou standardní, ale přesto se liší od představ zákazníka (např. velikost , odstín atd..) nejsou vadou a nelze je reklamovat.
Z odpovědnosti za vady zboží vznikají kupujícímu tyto nároky:
  • odstranění vad dodáním náhradního nebo chybějícího zboží
  • poskytnutí přiměřené slevy z kupní ceny
  • vrácení zaplacené částky pokud zboží nelze nahradit
Reklamaci lze též vyřešit jakoukoliv dohodou akceptovatelnou oběma stranami.
Z reklamace jsou vyloučeny vady, které vznikly po převzetí zboží, pokud ke škodě došlo vlivem kupujícího, třetí osoby nebo nahodilou událostí.

4) Internetový prodej

Není povolen prodej na internetových aukcích, e-bay, Amazon a bazarech. Všechny obchodní partnery prosíme o dodržení doporučených prodejních cen.

Prodávající:
Mamiee s r.o.
Sadová 704
Líbeznice 250 65
zapsaná v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 234498 vedená u Městského soudu v Praze
IČ:03625991
DIČ: CZ03625991
Plátce DPH
Bankovní účet č. 2800956085/2010 vedený u FIO Banky
Žádná položka